511 923 452

Regulamin sklepu internetowego

Regulamin sklepu Internetowego

 

§1 Postanowienia ogólne

Sklep internetowy HLS Serwis, działający pod adresem https://hlsserwis.pl, prowadzony jest przez firmę HLS – Hulajnogi Laptopy Serwis Mateusz Podbielski NIP: 5842698334 REGON: 221027947 z siedzibą w Gdańsku. Regulamin ten określa zasady korzystania ze sklepu, w szczególności procedurę składania zamówień, zasady płatności, dostawy, odstąpienia od umowy, a także zasady składania reklamacji oraz ochrony danych osobowych.

Każdy klient, przed skorzystaniem z oferty sklepu, zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu i jego akceptacji. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych warunków.

Sklep zastrzega sobie prawo do czasowej przerwy w funkcjonowaniu serwisu w przypadku prac konserwacyjnych, modernizacyjnych lub technicznych. Wszystkie informacje prezentowane na stronie, w tym opisy produktów, ceny oraz zdjęcia, mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.


§2 Warunki korzystania ze sklepu

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Klientem sklepu może być każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.

Aby złożyć zamówienie, klient powinien posiadać aktywny adres e-mail, numer telefonu kontaktowego oraz dostęp do urządzenia z przeglądarką internetową i połączeniem z Internetem.

Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych kontaktowych i adresowych, niezbędnych do realizacji zamówienia. HLS Serwis nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z błędnego podania danych przez klienta.


§3 Asortyment i oferta

Oferta sklepu obejmuje przede wszystkim:
– baterie do rowerów elektrycznych i hulajnóg elektrycznych,
– akcesoria i części zamienne do pojazdów elektrycznych,
– inne towary specjalistyczne związane z mikromobilnością, elektroniką i serwisem.

Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe (chyba że w opisie zaznaczono inaczej), wolne od wad prawnych i fizycznych.

Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w asortymencie, cenach, promocjach i dostępności towarów. Zmiany te nie wpływają na zamówienia już złożone przez klientów i potwierdzone do realizacji.


§4 Składanie zamówień

Zamówienia można składać przez stronę internetową sklepu przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Obsługa zamówień odbywa się w dni robocze – od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje e-mail z jego potwierdzeniem. W przypadku braku potwierdzenia klient powinien niezwłocznie skontaktować się z obsługą sklepu.

W przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie (np. baterii składanych pod konkretną specyfikację), czas realizacji może wynosić do 14 dni roboczych. Klient zostanie poinformowany o przewidywanym czasie realizacji przed zawarciem umowy.


§5 Ceny i metody płatności

Wszystkie ceny prezentowane w sklepie są cenami brutto, podanymi w złotych polskich (PLN) i zawierają obowiązującą stawkę podatku VAT.

Dostępne metody płatności to:
– przelew tradycyjny na numer konta bankowego sklepu,
– szybkie przelewy elektroniczne (jeśli dostępne),
– inne metody oferowane przez operatorów płatności online (jeśli wdrożone w przyszłości).

Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty. W przypadku braku płatności w ciągu 7 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, może ono zostać anulowane.


§6 Odstąpienie od umowy

Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od otrzymania towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia, klient powinien złożyć stosowne oświadczenie – pisemnie lub drogą elektroniczną – i przesłać je na adres sklepu.

Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i powinien być zapakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Zwrot pieniędzy nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru z powrotem przez sklep.

Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadku:
– produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie (np. baterii na zamówienie),
– towarów, które po dostarczeniu zostały rozpakowane i są używane,
– towarów ulegających szybkiemu zużyciu lub z krótkim terminem ważności.


§7 Reklamacje i gwarancje

W przypadku stwierdzenia wady towaru klient ma prawo do jego reklamacji na podstawie rękojmi lub – jeśli jest udzielana – gwarancji producenta.

Reklamacje można składać mailowo lub listownie, wskazując dane klienta, numer zamówienia oraz opis wady. Produkt należy odesłać na adres firmy, dołączając kopię dowodu zakupu i opis problemu.

Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub klient otrzyma zwrot pieniędzy.

Towary uszkodzone mechanicznie z winy użytkownika nie podlegają reklamacji.


§8 Ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych klientów jest firma HLS Serwis. Dane są przetwarzane w zgodzie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

Dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz – za wyraźną zgodą klienta – do celów marketingowych.

Każdemu klientowi przysługuje prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Dane nie są udostępniane podmiotom trzecim, chyba że wymagają tego obowiązujące przepisy prawa lub jest to niezbędne do realizacji zamówienia (np. przekazanie danych firmie kurierskiej).


§9 Postanowienia końcowe

Regulamin wchodzi w życie z dniem jego publikacji na stronie internetowej sklepu i obowiązuje do odwołania. HLS Serwis zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie – zmiany te obowiązują od momentu ich opublikowania i nie mają wpływu na umowy zawarte przed wejściem zmian w życie.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Wszelkie spory wynikające z korzystania ze sklepu będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy miejscowo zgodnie z obowiązującymi przepisami.